hosted by

URBAN | ASIAN | STYLE | NL

Here you can view your VAP Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and 

preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search Home  

VA Forums : Powered by vBulletin version 2.2.7 VA Forums > >> Area Two > Style > Kapper/ (asian) kapsalons
Pages (12): [1] 2 3 » ... Last »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
BORNINHK
Yes,I do speak Cantonese.

Registered: Nov 2002

Chinatownkapsalons of niet?

Heb je ervaringen met Chinese kapsalons?Kun je daar roddels aanhoren?Zijn deze kapsalons beter dan
de Hollandse?Ze zijn in ieder geval wel duurder dan de Hollandse
hahaha.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 23-02-2003 18:21
Click Here to See the Profile for BORNINHK Click here to Send BORNINHK a Private Message Find more posts by BORNINHK Add BORNINHK to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Th41L1c1OuZh
Thai Bgirl japjaps ! :D

Registered: Oct 2002

kheb een keer me haar geknipt bij chinese kapsalons..hehe werd daar wat afgekwebbeld..over wat weet ik niet haha maare volgens mij is chinees kapsalon nog goedkoper dan nederlandse kapsalons ..

Th41L1c1OuZh: "hieuw khau woiiii"

PONYBOY !!!

naked picture
..neej deze is echt leuk ..

Old Post 24-02-2003 09:02
Click Here to See the Profile for Th41L1c1OuZh Click here to Send Th41L1c1OuZh a Private Message Find more posts by Th41L1c1OuZh Add Th41L1c1OuZh to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Normal888
Junior Member

Registered: Feb 2003

Ik ga altijd naar de chinese kapper.... goed spul hor

Old Post 24-02-2003 13:20
Click Here to See the Profile for Normal888 Click here to Send Normal888 a Private Message Find more posts by Normal888 Add Normal888 to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
pretender
Member

Registered: Apr 2002

Ben wel een keertje naar een chinese kapper geweest in Rotterdam, Kruiskade. De kapster sprak alleen chinees en aangezien ik zelf geen chinees praat was het een beetje moeijlijk om uit te leggen hoe ik mijn haar wilde.

Old Post 24-02-2003 20:11
Click Here to See the Profile for pretender Click here to Send pretender a Private Message Find more posts by pretender Add pretender to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
)<azuya
cHInEsiE...

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Th41L1c1OuZh
kheb een keer me haar geknipt bij chinese kapsalons..hehe werd daar wat afgekwebbeld..over wat weet ik niet haha maare volgens mij is chinees kapsalon nog goedkoper dan nederlandse kapsalons ..

yapzz die sjineese kapppers zijn meestal goedkoper

Old Post 24-02-2003 20:50
Click Here to See the Profile for )<azuya Click here to Send )<azuya a Private Message Find more posts by )<azuya Add )<azuya to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Th41L1c1OuZh
Thai Bgirl japjaps ! :D

Registered: Oct 2002

japs ze knippen goed en goedkoop...hmm probleem is alleen soms met hoe je het wilt knippen maar gelukkig hebben sommige van die winkels ook plakboekies enzow..is wel beter

Th41L1c1OuZh: "hieuw khau woiiii"

PONYBOY !!!

naked picture
..neej deze is echt leuk ..

Old Post 24-02-2003 20:53
Click Here to See the Profile for Th41L1c1OuZh Click here to Send Th41L1c1OuZh a Private Message Find more posts by Th41L1c1OuZh Add Th41L1c1OuZh to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
BaMieSoeP
Junior Member

Ze KniPPeN Je HaaR eGt WACK! VaNdaag D8 iK LaaT iK HeT noG eeN KeeR pRoBeReN. Ik GeeF Ze NoG n KaNs: VraaGt DaT MenS MoeT HeT aaN De VOorKaNt oOk BiJGePUNT, DUs ik D8 DuhhH. En GiNg eRVaN uiT GewOOn IN Me OuDe LAaGJes. ZiT iK oPeeNs MeT eeN oNgeVraaGd PoNy =S *aRgh*

Old Post 24-02-2003 22:09
Click Here to See the Profile for BaMieSoeP Click here to Send BaMieSoeP a Private Message Find more posts by BaMieSoeP Add BaMieSoeP to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
~Pestol Aer~
SoLiD SnaKe

kent iemand chinese kappers in de omgeving den haag? :s

Old Post 24-02-2003 22:11
Click Here to See the Profile for ~Pestol Aer~ Click here to Send ~Pestol Aer~ a Private Message Find more posts by ~Pestol Aer~ Add ~Pestol Aer~ to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
BaMieSoeP
Junior Member

iN De WaGeNStraat HeB Je eR aL Iets VaN 3 OFsJow

Old Post 24-02-2003 22:12
Click Here to See the Profile for BaMieSoeP Click here to Send BaMieSoeP a Private Message Find more posts by BaMieSoeP Add BaMieSoeP to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
OWKAY
tomoe & kenshin

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by BaMieSoeP
iN De WaGeNStraat HeB Je eR aL Iets VaN 3 OFsJow

3???????????daar is niet normaal man 10 ofzo bedoel je!!!

Old Post 24-02-2003 22:19
Click Here to See the Profile for OWKAY Click here to Send OWKAY a Private Message Find more posts by OWKAY Add OWKAY to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
BaMieSoeP
Junior Member

WhuahU, oKieJ TieN DaN, WaT JiJ WiLt =P

Old Post 24-02-2003 22:20
~Pestol Aer~
SoLiD SnaKe

oh joh! ik heb ze dan heel mn leven gemist
hehe ff een kijkje nemen dan :}

Old Post 24-02-2003 22:21
Click Here to See the Profile for ~Pestol Aer~ Click here to Send ~Pestol Aer~ a Private Message Find more posts by ~Pestol Aer~ Add ~Pestol Aer~ to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
OWKAY
tomoe & kenshin

Registered: Jan 2003

whuahahahahhahah
maaaarrrrrr, het zijn meetsal whenzou mensen die zo'n kapsalon hebben geopend....
dus geen chinezen
hehheheh, en de meeste knippen gaar
in CHINA zijn ze master
daar knippen ze voor een paar guldens en dan krijg je nog een massage erbij en nog haren wassen
en nog best lux die tenten
hahah
en ze knippen veeeeeel beter dan hier in nl

Old Post 24-02-2003 22:23
Click Here to See the Profile for OWKAY Click here to Send OWKAY a Private Message Find more posts by OWKAY Add OWKAY to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Normal888
Junior Member

Eerst kreeg je in amsterdam ook een korte massage maar nu niet meer.... beetje jammer maar daar hebben ze een HK kapper

Old Post 24-02-2003 22:39
Click Here to See the Profile for Normal888 Click here to Send Normal888 a Private Message Find more posts by Normal888 Add Normal888 to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
3 QuTiE JiLL E
TwinGiEneSs

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by OWKAY
whuahahahahhahah
maaaarrrrrr, het zijn meetsal whenzou mensen die zo'n kapsalon hebben geopend....
dus geen chinezen
in CHINA zijn ze master
daar knippen ze voor een paar guldens en dan krijg je nog een massage erbij en nog haren wassen
hahah

ow ja is dat zo?!? w'rom kom ik nooit een wenzhou chinese kapper tegen dan (me is zelf wenzhounees) Cuz my chinese is very poor, moet altijd dan NL praten tegen Chinezen en die verstaan er bar weinig van. Dus ik moet met gebarentaal duidleijk maken wat ik wil Maar heb er gelukkig nu eentje die Engels kan en zeer trendy knipt! Hij heeft in Thailand, Maleisie, Singapore enz enz geknipt. Ik ga altijd naar een Chineze kapper omdat ik altijd wel met t gewenste resultaat thuis kom. Zij weten tenminste hoe met mijn haar om te gaan. Om te concurreren met de plaatselijke kappers geven ze vaak extra service. Als ik naar de NL'se kapper ga, dan is t wel in 20 minuten gebeurd. Bij een Chinese kapper zitten ze toch al gauw een uurtje aan mn haar te frunnikken. Dat geeft toch wel t gevoel dat er wat met je haar gedaan wordt.

Ow ja toen ik laatst naar een NL'se kapper ging, moest je gewoon extra betalen als je van model wil veranderen :S Belachelijk gewoon!! Dus voor mij nooit meer NL'se kapper, ook al moet ik een eindje voor reizen!!

Old Post 24-02-2003 22:42
Click Here to See the Profile for 3 QuTiE JiLL E Click here to Send 3 QuTiE JiLL E a Private Message Find more posts by 3 QuTiE JiLL E Add 3 QuTiE JiLL E to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
MisSy Mi
Newbie

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by 3 QuTiE JiLL E
ow ja is dat zo?!? w'rom kom ik nooit een wenzhou chinese kapper tegen dan (me is zelf wenzhounees) Cuz my chinese is very poor, moet altijd dan NL praten tegen Chinezen en die verstaan er bar weinig van. Dus ik moet met gebarentaal duidleijk maken wat ik wil Maar heb er gelukkig nu eentje die Engels kan en zeer trendy knipt! Hij heeft in Thailand, Maleisie, Singapore enz enz geknipt. Ik ga altijd naar een Chineze kapper omdat ik altijd wel met t gewenste resultaat thuis kom. Zij weten tenminste hoe met mijn haar om te gaan. Om te concurreren met de plaatselijke kappers geven ze vaak extra service. Als ik naar de NL'se kapper ga, dan is t wel in 20 minuten gebeurd. Bij een Chinese kapper zitten ze toch al gauw een uurtje aan mn haar te frunnikken. Dat geeft toch wel t gevoel dat er wat met je haar gedaan wordt.

Ow ja toen ik laatst naar een NL'se kapper ging, moest je gewoon extra betalen als je van model wil veranderen :S Belachelijk gewoon!! Dus voor mij nooit meer NL'se kapper, ook al moet ik een eindje voor reizen!!

hmmm, klinkt interessant... waar is die kapsalon met Engels sprekende kapper dan? en is t duurder dan de NL-kapsalons of goedkoper? mn haar moet weer nodig geknipt worden. me miss die kapsalons in vietnam . daar knippen ze ook vet goed *sigh...*

Old Post 26-02-2003 20:40
Click Here to See the Profile for MisSy Mi Click here to Send MisSy Mi a Private Message Find more posts by MisSy Mi Add MisSy Mi to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
missC
Member

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by OWKAY
whuahahahahhahah
dus geen chinezen
in CHINA zijn ze master
hahah

Wat versta je onder chinezen? Sinds wanneer zijn wenzhounezen geen chinezen?

Chineze kappers die ik heb meegemaakt hanteren meestal een soortgelijke prijs voor de behandelingen als de nederlandse kappers. Eventueel iets goedkoper. Ik heb wel gemerkt dat sommige chineze kappers een halve massage geven. Ik dacht: WTF, toen ik opeens een massage kreeg. Hahaha.

Ik kan me ook niet goed uidrukken bij chineze kapper, aangezien de meeste niet zo goed/totaal geen nederlands spreken. Over het algemeen knippen ze wel redelijk naar mijn ervaringen, op enkele uitzonderingen na, maar dat heb je overal.

Old Post 27-02-2003 09:27
Click Here to See the Profile for missC Click here to Send missC a Private Message Find more posts by missC Add missC to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
LhF
If I Ruled The World...

haha voor zover ik weet zijn whenzhounezen chinezen hehe.. ben zelf cantonees dus ik weet niet hoor... maybe zijn het geen chinezen :P
ga zelf altijd naar Kapsones op de nieuwmarkt amsterdam.. werken daar 2 gozers die heel goed nederlands en engels spreken enook chinese mandarin/cantonese... zelf hoef ik niet meer uit te leggen hoe het ik geknipt wil hebben, zodra ik binnen stap weet die vrouw die me altijd knipt prcs heo ik het wil hebben, ik ga zitten... als er tijd is een lekkere massage en anders dan stap ik na 40 minuten weer de deur uit met een goed gevoel

Old Post 28-02-2003 17:24
Click Here to See the Profile for LhF Click here to Send LhF a Private Message Find more posts by LhF Add LhF to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
SINNER010
Thai Bboy

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by pretender
Ben wel een keertje naar een chinese kapper geweest in Rotterdam, Kruiskade. De kapster sprak alleen chinees en aangezien ik zelf geen chinees praat was het een beetje moeijlijk om uit te leggen hoe ik mijn haar wilde.

ja ben ik ook geweest...ik kwam op het verkeerde moment...

het was zondag dus ging het proberen en kwas daar met neefies die daar eerder geweest waren en die waren goed geknipten liet het knippen...was zooooo WACK !!!

Me pa kan het nog beter in het donker....

20 euro was het ofzo...normaal betaal ik 11 bij een turk...

Old Post 28-02-2003 18:41
Click Here to See the Profile for SINNER010 Click here to Send SINNER010 a Private Message Find more posts by SINNER010 Add SINNER010 to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
BabyGirl
Junior Member

Ik ging vroeger altijd naar een chinese kapper in amsterdam..
( voor de amsterdammers achter oriental..King nog wat bij Alex) maarreh pff me haar was LETTERLIJK dood gegaan. Een 1 of andere kuur gedaan dat je haar echt heel straight wordt, dat was nl. in overal in azie. Maar me haar werd er niet straight van maar egt dood. Moest me haar gewoon vet super kort knippen...

Old Post 28-02-2003 18:45
Click Here to See the Profile for BabyGirl Click here to Send BabyGirl a Private Message Find more posts by BabyGirl Add BabyGirl to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Normal888
Junior Member

He ik ga ook altijd naar King nog wat achter oriental... Ik vind ze best wel goed... laatst nog geweest.. Die Alex is inmiddels weg... nu is er een andere HK kerel.. vind hem beter dan die Alex figuur

Old Post 28-02-2003 18:56
Thien_Nguyen
Guest

Registered: Not Yet

Asian BARBER ALAN!!!!!

Wie van jullie laat zijn haar knippen bij ALAN??? in amsterdam op de geldersekader achter zeedijk, is volgens mij de enige echte asian kapper zaak in heel nederland right???

Old Post 09-07-2003 17:24
Edit/Delete Message Reply w/Quote
sue
POTverdikkie

ik ben naar Kapsones geweest... die is ook goed!

Old Post 09-07-2003 17:40
Click Here to See the Profile for sue Click here to Send sue a Private Message Find more posts by sue Add sue to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Thien_Nguyen
Guest

Registered: Not Yet

quote:
Originally posted by sue
ik ben naar Kapsones geweest... die is ook goed!

JAaa? waar is dat?

Old Post 09-07-2003 17:42
Edit/Delete Message Reply w/Quote
sue
POTverdikkie

quote:
Originally posted by Thien_Nguyen
JAaa? waar is dat?

IK vind hem goed dan...

tegenover Wah Kiu... aan de andere kant van de water
In amsterdam

Old Post 09-07-2003 18:02
Click Here to See the Profile for sue Click here to Send sue a Private Message Find more posts by sue Add sue to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are CET. The time now is 14:26. Post New Thread    Post A Reply
Pages (12): [1] 2 3 » ... Last »   Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: